понедельник, 28 января 2013 г.

Творці Path of Exile не справляються з популярністю гри

Творці Path of Exile не справляються з популярністю гри

Path of Exile

Популярність вийшла 23 січня багатокористувацької action / RPG Path of Exile стала справжньою несподіванкою для творців гри - вже на цих вихідних кількість користувачів онлайн досягло 70 тисяч, причому поточного кількості серверів явно недостатньо для такого рівня. З моменту запуску гри спостерігаються регулярні вильоти серверів, проблеми із завантаженням патчів та інші труднощі. Розробники нарощують серверні потужності, однак поки що їх усе ще не вистачає для забезпечення стабільної якості.

Певні труднощі викликають і дії деяких недобросовісних користувачів - наприклад, 25 січня сервери гри піддавалися DDoS-атаці.

Втім, розробники з оптимізмом дивляться на проблеми, обіцяючи виправити їх в самий найближчий час. Нагадаємо, що Path of Exile розроблена і видається невеликий інді-компанією Grinding Gear Games, для якої подібний успіх дійсно феноменальний - наприклад, тільки на комплектах попереднього замовлення гри компанія вже заробила понад 2.5 мільйонів доларів. У самий найближчий час Grinding Gear Games зосередиться на збільшенні серверних потужностей, плюс вже через кілька днів вийде патч, який виправить безліч технічних помилок.

Path of Exile - могопользовательская action / RPG від невеликої команди розробників, які «роблять гру такою, щоб хотілося б грати самим». Нам обіцяють пригоди в похмурому фентезійному світі, складну економіку, шість іграбельних класів, наворочену систему розвитку персонажа, PvP-режим з рейтингами і багато іншого. Розробники відзначають, що майже вся гра побудована навколо предметів - гравцям належить займатися пошуками рідкісних речей, а потім покращувати їх різними способами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий