пятница, 18 января 2013 г.

Превью Firefall


Превью Firefall

Незвичайний коктейль з футуристичного екшену і великий рольової гри, в якому можна битися з інопланетянами, захищати бурильні установки і літати на джет-паках

Превью Firefall

Firefall - незвичайна онлайн-гра. Ми вже кілька разів бачили її на міжнародних виставках, і всякий раз нам хотілося якнайдовше не відходити від стенду. Зараз гра знаходиться у стадії закритого тестування, і можна спокійно знайомитися з нею вдома, не відчуваючи на потилиці гучне дихання наступного в черзі товстого американського дитини.

Розробку Firefall очолює Марк Керн, ветеран студії Blizzard, а сюжет і світ придумує популярний фантаст Орсон Скотт Кард. Події розгортаються в 23-му столітті. До цього часу Земля пережила падіння величезного астероїда, ввергнувшей людство в нову епоху середньовіччя. Потім почався різкий технологічний злет - завдяки відкриттю властивостей неземного мінералу, crystite, який був занесений на Землю астероїдом і його осколками. З'ясувавши, що той прилетів з системи Альфа Прайм, люди спочатку заснували там колонію з видобутку мінералів, а потім вирішили відправити туди величезний гіпер-просторовий корабель, за допомогою якого можна було б істотно скоротити час доставки кристалів на Землю.


Гра використовує ту ж технологію cell shading, що і серія Бордерландс


Однак в процесі запуску відбувся якийсь зсув у просторі, і Земля отримала пару неприємних подарунків прямо з Альфа Прайм. По-перше, на неї обрушився потужний енергетичний шторм: він видозмінив ландшафт, флору і фауну планети і залишив придатними для життя лише деякі її ділянки. По-друге, планету регулярно атакують прибульці з раси Вибраних. Зате добувати crystite тепер можна прямо на Землі.

Гравець стає учасником одного з бойових загонів, які повинні протистояти інопланетянам. Ігровий процес нагадує суміш Halo, Borderlands, Tribes, «Зоряного десанту» і симулятора шахтаря. Ми б'ємося з жуками, павуками, скорпіонами, величезними мухами, якимись ящерами і мало не динозаврами, катаємося по джунглях і пустками на футуристичних мотоциклах, зринаємо на пагорби і пагорби за допомогою джет-паків і закликаємо прямо з орбіти бурильні установки з видобутку дорогоцінних кристалів. А в перерві відвідуємо найближчі опорні пункти.



І під час дослідження світу, і в боях з гравцями в разі важкого поранення можна покликати на допомогу союзника


В основі гри - дослідження світу і видобуток ресурсів. З перших кроків сюжетні місії змушують нас бігати взад-вперед по досить великим локацій, шукати джерела різних мінералів, викликати з неба і захищати бурильні установки, лагодити якісь водопровідні системи і все в такому дусі. Є чим зайнятися і поза сюжетних завдань. Ви в будь-який момент можете викликати з космосу чудо-дриль, щоб потім хвилин десять реального часу в поті і пороховому диму відстрілювати всіляку живність, збігати на шум працюючої техніки. Досліджуючи світ, можна наткнутися на зламану бурильну установку. Вас тут же попросять полагодити її, а для цього потрібно, стримуючи атаки агресивної фауни, зібрати в одному місці розкидані навколо частини механізму.

Крім того, може початися енергетичний шторм, і гравцеві доведеться знищити його джерело. Нарешті, періодично десь висаджуються Вибрані. Локації, піддалися їх атаці, на карті відразу забарвлюються червоним. Там же позначаються точки їх висадки. Опинилися поблизу гравці можуть кинути всі свої поточні справи і вплутатися у важкий бій із загарбниками.



По світу Firefall навіть виходить офіційна манга

У грі постійно щось відбувається. Одні локації переходять з рук в руки, інші раз у раз потрапляють під дію енергетичного шторму. І все це вимагає активної участі багатьох гравців. Один в полі тут довго не живе. Захищати, лагодити, активувати і битися тут краще купою, а не поодинці. Для цього навіть не обов'язково збирати групу. Пробігаючи по своїх справах і помітивши, як хтось носиться, як очманілий, навколо бурильної установки і відбиває атаки монстрів, ви можете приєднатися до нього, допомогти і отримати додатковий досвід і трохи ресурсів.

Зібрані кристали можна використовувати для виготовлення боєприпасів, аптечок і різних приладів, що допомагають здобувати цінні мінерали. Крім того, за crystite можна купувати бойові костюми (battleframes).



Конвертувати накопичений досвід в нові вміння можна в будь-який момент, незалежно від одержання нового рівня


Рольова система Firefall заснована на класах. Зараз доступні штурмовик, медик, розвідник, інженер і дредноут. Кожен наділений своїми особливостями та унікальними вміннями, які можна і потрібно використовувати в битвах. Так, розвідник спритно звертається зі снайперською гвинтівкою і може прицільним пострілом заморожувати ворогів, інженер вміє будувати турелі і станції, регенеруючі здоров'я і поповнюють запас боєприпасів. А медик не тільки лікує своїх, але й отруює ворогів.

Однак класи прив'язані не до конкретного персонажу, а до бойового костюму, який носить ваш герой. Захотіли змінити спеціалізацію і спробувати себе в ролі не штурмовика, а медика? Будь ласка: накопичите достатньо crystite і в спеціальній станції купіть за них відповідний механізований обладунок. Після цього ви зможете вивчати нові уміння. Пасивних і активних здібностей у кожного класу просто тьма, всі вони діляться по рівнях майстерності, а доступ до більш потужних груп навичок відкривають нові просунуті версії базового костюма. Їх, на щастя, потрібно відкривати не за кристали, а за очки досвіду.

Майже кожен новий навик не тільки покращує характеристики персонажа (точніше, його костюма), але і дає доступ до нових видів зброї та амуніції. А щоб все це використовувати безпосередньо в бою, потрібно спочатку в тій же спеціальній станції модифікувати костюм: встановити у відповідні слоти недавно відкриті або особисто виготовлені види зброї, боєприпасів,




Щоб знайти джерела ресурсів в землі, потрібно вдарити по ній величезним скануючим молотом


Як і в будь умовно-безкоштовній грі, прискорити прокачку та збір ресурсів можна, виклавши в місцевому магазині реальні гроші (вони конвертуються у валюту, red beans) за всілякі «буст». Там же продаються предмети, які зроблять життя гравця в світі Firefall трохи яскравіше і веселіше: наприклад, вогненні коктейлі, феєрверки і забавні вихованці.

У PvP боях «Донат» істотну роль не грає. На сьогодні битви між гравцями представлені традиційними для будь-якого мережевого шутера режимами: в одному дві команди намагаються перестріляти один одного, в іншому б'ються за контрольні точки, в третьому намагаються захопити або захистити важливі будівлі на карті. Ці битви проходять на окремих аренах, куди можна переміщуватися з будь поточної локації. Головне - попередньо через спеціальний термінал подати заявку на участь в обраній PvP-сесії.


Ситуація на карті постійно змінюється


Гравці стрибають, стрейфятся, злітають на джет-паках, розстрілюють один одного в повітрі і добивають поранених (за це можна отримати додатковий досвід). І щоб у всьому цьому вижити, зовсім не обов'язково мати товстий гаманець. Тут-таки головне - не рівень персонажа, а ваша вправність рук, влучність, вміння знаходити вигідну позицію і грамотно використовувати класові вміння.

Звичайно, у Firefall є проблеми. Наприклад, не самий зручний інтерфейс, де немає осудного журналу завдань. Та й необхідність постійно використовувати термінали, щоб просто змінити тип боєприпасів або вид активного вміння, дратує. Але в цілому гра поки залишає позитивне враження. Вона яскрава, незвичайна, зі своєю харизмою і атмосферою. Якщо на ранніх стадіях бета-тесту їй явно не вистачало цікавого контенту, то зараз ситуація помітно покращилася: досліджувати світ, відбивати атаки Вибраних та брати участь у численних подіях тепер цікаво і поза сюжетних місій. Подальший успіх Firefall багато в чому залежить від того, наскільки успішно тут будуть реалізовані битви між великими об'єднаннями гравців.



Комментариев нет:

Отправить комментарий